Minggu, 04 Juli 2010

message to my "litlle angel"...



semoga kamu baik2 saja disana...
setelah sekian lama kau terbang dan tak kembali,

kamu pasti inget pesen2 gw yang terakhir,
(dont make shamed,you must succesfull, and you must be carefull 4 your decision)

semoga in waktunya gw untuk banyak belajar disaat gw sendiri ,dan cari Tuhan lebih lagi..
disaat hidup gw ada di "padang gurun",

dan in waktunya buat kamu belajar, hidup oleh keputusanmu
yes this is a best "part" and i realize i'm living only in GOD grace.

I do not know what I should do, I DONT KNOW, I DONT KNOW, I DONT KNOW

i just pray..
"i surrender GOD please make me a better man ,than the previous day" and "let it goo"
cuma itu yang gw bisa gw lakukan.....

YES ANGEL, everything like a nightmare,
maybee you not understand what i give my heart,and everything to you, only you ..

do you know????

because "i love you"

bukan karena sayapmu....REMEMBER THAT!!!!!!!!

but you are GONE....(all dream,all planning) was GONE

LET IT GOO !!!!!!!!! ANGEL,
LET IT GOOOO!!!!

i can only crawling...and trying to run...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar